Thursday, September 1, 2011

STEPHEN ANTONAKOS: THE SEARCH


σκέψεις  του καλλιτέχνη με αφορμή
το νέο έργο του 
στο παλαιό ελαιουργείο Ελευσίνας 

                                
Καλό μήνα σε όλους σήμερα, πρώτη μέρα του Σεπτέμβρη και καλή προσαρμογή.
Κλείνοντας ένα χρόνο επικοινωνίας μαζί σας, θα ήθελα να ξεκινήσω τον καινούργιο κύκλο με τις σκέψεις του Στήβεν Αντωνάκου, με αφορμή  το καινούργιο έργο του, που εγκαινιάζεται αύριο Παρασκευή 2 Σεπτ. στα πλαίσια των Αισχυλείων 2011, στο Παλαιό Ελαιουργείο της Ελευσίνας. Σκέψεις που θεωρώ επίκαιρες και ουσιαστικές για την νέα περίοδο που ανοίγεται μπροστά μας...

"Ο καθένας μας ζει μόνο μια φορά. Είναι σημαντικό να πιστεύεις στον εαυτό σου και να λαμβάνεις αποφάσεις και να ξέρεις ότι κανείς δε ζει μόνος του και κανείς δεν εργάζεται μόνος. Είναι σημαντικό να αφοσιωθείς στο έργο, το έργο που μόνο εσύ μπορείς να κάνεις και, όπως λέει ο Καβάφης, "κάν'το όσο μπορείς καλύτερα".
Το μόνο που θέλω στη ζωή μου και στην τέχνη μου είναι να βρω τα απλούστερα μέσα για να μιλήσω για πιο πολύπλοκα πράγματα.

Πιστεύω ότι υπάρχει ένας βαθύς και φυσικός δεσμός μεταξύ γεωμετρίας και χώρου. Αυτή η σύνδεση είναι η πηγή όλων των ιδεών μου, όλου του έργου μου. Η ελπίδα μου είναι ότι η τέχνη μου θα αγγίξει την εσωτερικότητα του ανθρώπου. Ελπίζω ότι το έργο μου, στους δύσκολους καιρούς που περνάμε, αλλά και στις καλές εποχές, να υπενθυμίζει στον άνθρωπο τις μεγάλες δυνατότητές του σ'αυτήν τη ζωή, μια ενέργεια που ενυπάρχει και κινητοποιεί τον καθένα από εμάς."

Στήβεν Αντωνάκος
Νέα Υόρκη, Απρίλιος 2011


Η έκθεση θα διαρκέσει μέχρι τις 30 Οκτωβρίου 

περισσότερα για την έκθεση εδώ

No comments :

Post a Comment